22 Şubat 2016 Pazartesi

Fıkralar

  Küçük Ali babasına sordu
-Babacığım insanlar niçin bu kadar çok çalışıyor?
-Ekmek parası için
-Peki fırıncılar niçin bu kadar çok çalışıyor?



  Leyla ağacın altına oturmuş resim yapıyordu.Babası kızın elindeki bomboş kağıdı görünce sordu:
-Leyla,ne resmi yapıyorsun bakayım?
-Çimenlikte bir keçi resmi
-Çimenler nerede?
-Keçi hepsini yedi.
-Ya keçi...
-Yiyecek bir şey kalmayınca o da gitti.


 Sınıf olarak çiftliğe gittiklerinde etrafta dolaşırken,sınıfın zıpır bir öğrencisi,meyve bahçesinde çalışan çiftçiye:
-Ne kadar eski usulle çalışıyorsunuz böyle!Eğer öyle çalışmaya devam ederseniz,örneğin bu ağaçtan yılda on kilo bile elma alamazsınız,demişti.
-Haklısın diye onayladı çiftçi.Elbette on kilo elma alamayız,çünkü o bir armut ağacı








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder